مدار ۳۶۰ درجه با دانش تخصصی و داشتن تجربه ای ارزنده در زمینه فرآیندهای اطلاع رسانی و تبلیغات با استفاده کاربردی از تمامی ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغات بصورت حرفه ای و متناسب با توان مالی و عملیاتی هر کمپانی، با رویکرد تحقق اهداف آنان، این مهم را در حوزه های زیر اجرا و پایش می کند.
Above the Line یا ATL Marketing فعالیتهای بازاریابی هستند که بیشتر برای افزایش آگاهی از برند و تشکیل چهرهای از برند در ذهن مخاطب استفاده میشوند. این نوع رویکرد، کمپینهای گستردهای هستند که عمدتاً هدفمند نیستند و در سطح عمومی انجام میشوند.شامل : TV – Radio – Internet
BTL مخفف عبارت Below The Line و به معنی تبلیغات زیر خط یا ترویج زیر خط است. این رویکرد تبلیغاتی، کاملا برعکس ATL است. به این منظور که بازاریابی زیر خط به طور خاص افرادی را که به عنوان مشتریان بالقوه شناسایی شدهاند، مورد هدف قرار میدهد. شامل : Coupons – Sale Promotion – Dsicount
بازاریابی از طریق خط یا TTL Marketing . این رویکرد مخاطبان گسترده تر و رویکردهای مستقیم بازاریابی ATL و BTL را ترکیب می کند تا هم آگاهی از برند را افزایش دهد و هم مشتریان بالقوه خاص را هدف قرار دهد و آنها را به فروش قابل اندازهگیری و کمی تبدیل کند.
شریک تجاری هلدینگ در بخش تبلیغات ATL
© ۱۴۰3 - تمام حقوق برای هلدینگ iCoach محفوظ است.