"مدار ۳۶۰ درجه" یکی از زیر مجموعه های هلدینگ ” آی کوچ” می باشد و متشکل از مجموعه های تخصصی است که در حوزه موفقیت انواع کسب و کارها، بخصوص تولید کننده ها و صنوف مختلف فعالیت می نماید. ما سابقه دیرینه در نوآوری و رهبری بازار داریم، به گونه ای که دو طرح اقتصادی منحصر بفرد را در ایران و سازمان جهانی وایپو سوئیس ثبت و چندین طرح اقتصادی دیگر را تدوین دیده ایم که آماده پیاده سازی و اجرای آن می باشیم.
در همین راستا با توجه به نیاز ضروری بازار، شبکه قدرتمند و حرفه ای " مدار ۳۶۰ درجه" را با هدف تکمیل زنجیره خلق ارزش برای اقتصاد فیزیکال و دیجیتال ایران، حمایت از جامعه صنعتی، واسطه های توزیع و مصرف کننده های محترم ایجاد شد و در این مسیر، زیرساختهای لازم برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کارها را نیز فراهم آورده ایم تا با همکاری شما سروران گرانقدر بتوانیم در راستای تحقق دقیق تر و سریع تر اهداف تعیین شده قدم شایسته ای برداریم.
"مدار ۳۶۰ درجه" خدمات اساسی زیر را برای بنگاه های اقتصادی بطور تخصصی و بصورت کاربردی تدوین و اجرا می کند :
۱- بـازار سـازی. ۲- بـرند سـازی. ۳- فـرهنگ سـازی مصـرف. ۴- تشویق و ترغیب مخاطبین. ۵- اطلاع رسانی و تبلیغات. ۶- تحقیق و توسعه. ۷- بـازاریـابی. ۸- فـروش. ۹- تـوزیع. ۱۰- ایجـاد محبوبیت برند محصول و کمپانی. ۱۱- فـرآیند خدمات پس از فـروش. ۱۲- پشتیبانی فـروش. ۱۳- عارضه یابی و رفع عارضه. ۱۴- ارائه راهکار و راهبردهای کاربردی و موفق.
همیشه با تمام توان همراهتون هستیم
وجود معضلات متعدد در بخش اعظم کمپانی های تولیدی و به تبع آن فروشگاه های خرده فروش طی چند سال اخیر، آنان را با بحران های مهلکی مواجه کرده است و تقاضاهای متعدد از سوی بنگاه های گوناگون ما را بر آن داشت تا با تدوین یک بیزینس مدل جامع و کامل بتوانیم تمامی نیازهای اساسی بنگاه های بحران زده را پاسخ دهیم.
در این بین یک موضوع بسیار مهم مطرح بود و آن اجرای عملیاتی بیزینس پلن تدوین شده بود. چرا که مهمترین بخش هر بیزینس پلن، اجرای صحیح و تخصصی آن است تا بتوان به نتایج دقیق و بموقع اهداف تعیین شده رسید.
بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا با فرآهم آوردن تمامی امکانات، تجهیزات لازم و همچنین تامین منابع مالی اجرای ۱۰۰% آنرا بر عهده بگیریم تا از تحقق نتایج آن کاملا مطمئن باشیم.
این بیزینس مدل حاصل تحقیقات میدانی و مطالعات تخصصی گسترده ایست که بابت شناسایی عارضه های موجود در فروش قسطی انواع کالا انجام داده ایم تا بتوانیم با تدوین یک بیزینس مدل کامل، جامع و بدون نقص، شبکه ای حرفه ای برای سه ضلع اصلی ذینفعان این بیزینس شامل : تولید کننده ها – مصرف کننده ها و مجریان طرح را فرآهم آوریم.
شبکه ای که با بکارگیری تمامی کانال های کاربردی و موثر فروش، می تواند سهولت عرضه محصولات را برای تولید کنندگان محترم و خریدی لذت بخش و خاطره انگیز را برای خریداران فرآهم آورد.
بیزینس مدل فروش تلویزیونی یکی از روش های مقرون بصرفه، کاربردی و سریع برای فروش بخش گسترده ای از انواع کالاهاست که به غیر از اینکه امکان شناسایی، مقایسه و انتخاب را برای مصرف کننده فرآهم می آورد، سهولت دریافت سفارش در محل مورد نظر را نیز برای او به همراه دارد.
در این بیزینس مدل تلاش کرده ایم تا با ادغام تمامی روش های کاربردی توزیع، بتوانیم ساختاری قدرتمند را برای تولید کننده گان محترم ایجاد و آنان را از هر نوع مدل های نامطمئن، خسارت بار و غیر تخصصی موجود بی نیاز کنیم.
عدم وجود یک ساختار منسجم، کاربردی و حرفه ای که بتواند بدون هرگونه کم و کاستی، شبکه ای قدرتمند، متشکل از تمامی کانال های توزیع فیزیکی را پوشش دهد در کشور احساس می شد که تا این لحظه، عوارض غیر قابل جبرانی را بر جامعه صنعتی کشور تحمیل کرده است.
عوارضی که با ایجاد معضلات عدیده برای تولید کنندگان محترم، بحران های مهلکی را برای آنان بوجود آورده است. معضلاتی از قبیل :
۱- غیر فعال شدن و یا کم کار شدن فروشگاه های خرده فروش در سطح کشور که به عنوان بازوها و کانال های عرضه محصولات آنان هستند. ۲- رسوب محصولات در فروشگاه های سطح کشور. ۳- کاهش میزان فروش. ۴- کاهش میزان تولید. ۵- افزایش قیمت تمام شده. ۶- کاهش میزان درآمد. ۷- کاهش میزان سود. ۸- کاهش قدرت رقابت
فروش فیزیکال ۳۶۰ درجه ساختاری حرفه ای و کاربردیست که می تواند حجم فروش مطلوبی را بطور مستمر برای کمپانی های تولیدی فرآهم آورد.
مدار ۳۶۰ درجه با دانش تخصصی و داشتن تجربه ای ارزنده در زمینه فرآیندهای اطلاع رسانی و تبلیغات با استفاده کاربردی از تمامی ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغات بصورت حرفه ای و متناسب با توان مالی و عملیاتی هر کمپانی، با رویکرد تحقق اهداف آنان، این مهم را در حوزه های زیر اجرا و پایش می کند.
مدار ۳۶۰ درجه با دانش تخصصی و داشتن تجربه ای ارزنده در زمینه فرآیندهای اطلاع رسانی و تبلیغات با استفاده کاربردی از تمامی ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغات بصورت حرفه ای و متناسب با توان مالی و عملیاتی هر کمپانی، با رویکرد تحقق اهداف آنان، این مهم را در حوزه های زیر اجرا و پایش می کند.
Above the Line یا ATL Marketing فعالیتهای بازاریابی هستند که بیشتر برای افزایش آگاهی از برند و تشکیل چهرهای از برند در ذهن مخاطب استفاده میشوند. این نوع رویکرد، کمپینهای گستردهای هستند که عمدتاً هدفمند نیستند و در سطح عمومی انجام میشوند.شامل : TV – Radio – Internet
BTL مخفف عبارت Below The Line و به معنی تبلیغات زیر خط یا ترویج زیر خط است. این رویکرد تبلیغاتی، کاملا برعکس ATL است. به این منظور که بازاریابی زیر خط به طور خاص افرادی را که به عنوان مشتریان بالقوه شناسایی شدهاند، مورد هدف قرار میدهد. شامل : Coupons – Sale Promotion – Dsicount
بازاریابی از طریق خط یا TTL Marketing . این رویکرد مخاطبان گسترده تر و رویکردهای مستقیم بازاریابی ATL و BTL را ترکیب می کند تا هم آگاهی از برند را افزایش دهد و هم مشتریان بالقوه خاص را هدف قرار دهد و آنها را به فروش قابل اندازهگیری و کمی تبدیل کند.
مدار ۳۶۰ درجه با دانش تخصصی و داشتن تجربه ای ارزنده در زمینه فرآیندهای اطلاع رسانی و تبلیغات با استفاده کاربردی از تمامی ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغات بصورت حرفه ای و متناسب با توان مالی و عملیاتی هر کمپانی، با رویکرد تحقق اهداف آنان، این مهم را در حوزه های زیر اجرا و پایش می کند.
Above the Line یا ATL Marketing فعالیتهای بازاریابی هستند که بیشتر برای افزایش آگاهی از برند و تشکیل چهرهای از برند در ذهن مخاطب استفاده میشوند. این نوع رویکرد، کمپینهای گستردهای هستند که عمدتاً هدفمند نیستند و در سطح عمومی انجام میشوند.شامل : TV – Radio – Internet
BTL مخفف عبارت Below The Line و به معنی تبلیغات زیر خط یا ترویج زیر خط است. این رویکرد تبلیغاتی، کاملا برعکس ATL است. به این منظور که بازاریابی زیر خط به طور خاص افرادی را که به عنوان مشتریان بالقوه شناسایی شدهاند، مورد هدف قرار میدهد.
مدار ۳۶۰ درجه با دانش تخصصی و داشتن تجربه ای ارزنده در زمینه فرآیندهای اطلاع رسانی و تبلیغات با استفاده کاربردی از تمامی ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغات بصورت حرفه ای و متناسب با توان مالی و عملیاتی هر کمپانی، با رویکرد تحقق اهداف آنان، این مهم را در حوزه های زیر اجرا و پایش می کند.
Above the Line یا ATL Marketing فعالیتهای بازاریابی هستند که بیشتر برای افزایش آگاهی از برند و تشکیل چهرهای از برند در ذهن مخاطب استفاده میشوند. این نوع رویکرد، کمپینهای گستردهای هستند که عمدتاً هدفمند نیستند و در سطح عمومی انجام میشوند.شامل : TV – Radio – Internet
BTL مخفف عبارت Below The Line و به معنی تبلیغات زیر خط یا ترویج زیر خط است. این رویکرد تبلیغاتی، کاملا برعکس ATL است. به این منظور که بازاریابی زیر خط به طور خاص افرادی را که به عنوان مشتریان بالقوه شناسایی شدهاند، مورد هدف قرار میدهد.
مدار ۳۶۰ درجه با دانش تخصصی و داشتن تجربه ای ارزنده در زمینه فرآیندهای اطلاع رسانی و تبلیغات با استفاده کاربردی از تمامی ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغات بصورت حرفه ای و متناسب با توان مالی و عملیاتی هر کمپانی، با رویکرد تحقق اهداف آنان، این مهم را در حوزه های زیر اجرا و پایش می کند.
Above the Line یا ATL Marketing فعالیتهای بازاریابی هستند که بیشتر برای افزایش آگاهی از برند و تشکیل چهرهای از برند در ذهن مخاطب استفاده میشوند. این نوع رویکرد، کمپینهای گستردهای هستند که عمدتاً هدفمند نیستند و در سطح عمومی انجام میشوند.شامل : TV – Radio – Internet
BTL مخفف عبارت Below The Line و به معنی تبلیغات زیر خط یا ترویج زیر خط است. این رویکرد تبلیغاتی، کاملا برعکس ATL است. به این منظور که بازاریابی زیر خط به طور خاص افرادی را که به عنوان مشتریان بالقوه شناسایی شدهاند، مورد هدف قرار میدهد. شامل : Coupons – Sale Promotion – Dsicount
بازاریابی از طریق خط یا TTL Marketing . این رویکرد مخاطبان گسترده تر و رویکردهای مستقیم بازاریابی ATL و BTL را ترکیب می کند تا هم آگاهی از برند را افزایش دهد و هم مشتریان بالقوه خاص را هدف قرار دهد و آنها را به فروش قابل اندازهگیری و کمی تبدیل کند.
مدار ۳۶۰ درجه با دانش تخصصی و داشتن تجربه ای ارزنده در زمینه فرآیندهای اطلاع رسانی و تبلیغات با استفاده کاربردی از تمامی ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغات بصورت حرفه ای و متناسب با توان مالی و عملیاتی هر کمپانی، با رویکرد تحقق اهداف آنان، این مهم را در حوزه های زیر اجرا و پایش می کند.
Above the Line یا ATL Marketing فعالیتهای بازاریابی هستند که بیشتر برای افزایش آگاهی از برند و تشکیل چهرهای از برند در ذهن مخاطب استفاده میشوند. این نوع رویکرد، کمپینهای گستردهای هستند که عمدتاً هدفمند نیستند و در سطح عمومی انجام میشوند.شامل : TV – Radio – Internet
BTL مخفف عبارت Below The Line و به معنی تبلیغات زیر خط یا ترویج زیر خط است. این رویکرد تبلیغاتی، کاملا برعکس ATL است. به این منظور که بازاریابی زیر خط به طور خاص افرادی را که به عنوان مشتریان بالقوه شناسایی شدهاند، مورد هدف قرار میدهد.
مدار ۳۶۰ درجه با دانش تخصصی و داشتن تجربه ای ارزنده در زمینه فرآیندهای اطلاع رسانی و تبلیغات با استفاده کاربردی از تمامی ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغات بصورت حرفه ای و متناسب با توان مالی و عملیاتی هر کمپانی، با رویکرد تحقق اهداف آنان، این مهم را در حوزه های زیر اجرا و پایش می کند.
Above the Line یا ATL Marketing فعالیتهای بازاریابی هستند که بیشتر برای افزایش آگاهی از برند و تشکیل چهرهای از برند در ذهن مخاطب استفاده میشوند. این نوع رویکرد، کمپینهای گستردهای هستند که عمدتاً هدفمند نیستند و در سطح عمومی انجام میشوند.شامل : TV – Radio – Internet
BTL مخفف عبارت Below The Line و به معنی تبلیغات زیر خط یا ترویج زیر خط است. این رویکرد تبلیغاتی، کاملا برعکس ATL است. به این منظور که بازاریابی زیر خط به طور خاص افرادی را که به عنوان مشتریان بالقوه شناسایی شدهاند، مورد هدف قرار میدهد. شامل : Coupons – Sale Promotion – Dsicount
بازاریابی از طریق خط یا TTL Marketing . این رویکرد مخاطبان گسترده تر و رویکردهای مستقیم بازاریابی ATL و BTL را ترکیب می کند تا هم آگاهی از برند را افزایش دهد و هم مشتریان بالقوه خاص را هدف قرار دهد و آنها را به فروش قابل اندازهگیری و کمی تبدیل کند.
مدار ۳۶۰ درجه با دانش تخصصی و داشتن تجربه ای ارزنده در زمینه فرآیندهای اطلاع رسانی و تبلیغات با استفاده کاربردی از تمامی ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغات بصورت حرفه ای و متناسب با توان مالی و عملیاتی هر کمپانی، با رویکرد تحقق اهداف آنان، این مهم را در حوزه های زیر اجرا و پایش می کند.
Above the Line یا ATL Marketing فعالیتهای بازاریابی هستند که بیشتر برای افزایش آگاهی از برند و تشکیل چهرهای از برند در ذهن مخاطب استفاده میشوند. این نوع رویکرد، کمپینهای گستردهای هستند که عمدتاً هدفمند نیستند و در سطح عمومی انجام میشوند.شامل : TV – Radio – Internet
BTL مخفف عبارت Below The Line و به معنی تبلیغات زیر خط یا ترویج زیر خط است. این رویکرد تبلیغاتی، کاملا برعکس ATL است. به این منظور که بازاریابی زیر خط به طور خاص افرادی را که به عنوان مشتریان بالقوه شناسایی شدهاند، مورد هدف قرار میدهد. شامل : Coupons – Sale Promotion – Dsicount
بازاریابی از طریق خط یا TTL Marketing . این رویکرد مخاطبان گسترده تر و رویکردهای مستقیم بازاریابی ATL و BTL را ترکیب می کند تا هم آگاهی از برند را افزایش دهد و هم مشتریان بالقوه خاص را هدف قرار دهد و آنها را به فروش قابل اندازهگیری و کمی تبدیل کند.
مدار ۳۶۰ درجه با دانش تخصصی و داشتن تجربه ای ارزنده در زمینه فرآیندهای اطلاع رسانی و تبلیغات با استفاده کاربردی از تمامی ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغات بصورت حرفه ای و متناسب با توان مالی و عملیاتی هر کمپانی، با رویکرد تحقق اهداف آنان، این مهم را در حوزه های زیر اجرا و پایش می کند.
Above the Line یا ATL Marketing فعالیتهای بازاریابی هستند که بیشتر برای افزایش آگاهی از برند و تشکیل چهرهای از برند در ذهن مخاطب استفاده میشوند. این نوع رویکرد، کمپینهای گستردهای هستند که عمدتاً هدفمند نیستند و در سطح عمومی انجام میشوند.شامل : TV – Radio – Internet
BTL مخفف عبارت Below The Line و به معنی تبلیغات زیر خط یا ترویج زیر خط است. این رویکرد تبلیغاتی، کاملا برعکس ATL است. به این منظور که بازاریابی زیر خط به طور خاص افرادی را که به عنوان مشتریان بالقوه شناسایی شدهاند، مورد هدف قرار میدهد.
کانون اندیشه آگهی (یکی از شرکای تجاری قدرتمند هلدینگ)
© ۱۴۰3 - تمام حقوق برای هلدینگ iCoach محفوظ است.