مدار ۳۶۰ درجه ثمره سی سال فعالیت تخصصی در حوزه کارشناسی بازار است. این هلدینگ با طراحی و ارائه بیزینس مدل های تجاری کاربردی به بنگاه های تولیدی، خدماتی، بازرگانی و پیاده سازی آنها، با عملکرد سوددهی تضمینی سابقه ای درخشان در کارنامه تخصصی خود دارد. بی تردید ثبت چندین بیزینس مدل تجاری و طرح اقتصادی در ایران و سازمان جهانی وایپو سوئیس را می توان به عنوان بخشی از افتخارات ارزنده این مجموعه دانست.
رویکرد هلدینگ مدار ۳۶۰ درجه تکمیل زنجیره خلق ارزش برای حمایت از جامعه صنعتی، واسطه های توزیع و مصرف کننده های محترم می باشد که در این مسیر، زیرساختهای لازم برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کارها را نیز فراهم آورده ایم تا با همکاری همه ی شما سروران گرانقدر بتوانیم در راستای تحقق دقیق تر و سریع تر اهداف تعیین شده شما قدمی شایسته برداریم.
موفقیت هر کسب و کاری، نیازمند بهره مندی از بیزینس مدلی کاربردی و موفق هست که توسط کمپانی های بزرگ دنیا استفاده شده باشد تا بتوان با اطمینان کامل در کوتاهترین زمان ممکن، با صرف کمتیرین هزینه ممکن به بالاترین میزان فروش، سود و موفقیت های ممکن دست یافت. بیزینس مدل هایی که مدار ۳۶۰ درجه سالها بر روی آنها کار کرده و توانسته شرایطی ویژه را برای شما عزیزان ایجاد نماید.
میتوان گفت هیچ کالای قانونی و مجاز وجود ندارد که برای عرضه آن محدودیت داشته باشیم.
همیشه با تمام توان همراهتون هستیم
داستان ما از زمان حضور چند هایپر لوازم خانگی در بازار شروع شد.هایپرهایی که برای رسیدن به منافع خود، دانسته و یا ندانسته با تمام توان مسبب بروز بحران های خانمانسوز برای گروه های عظیمی از جامعه از قبیل : جامعه صنعتی، اقتصادی و خانواده ها شدند.
بحران هایی از قبیل :
مدار ۳۶۰ درجه بر خود فرض و لازم میداند با حمایت و توسعه کسب و کار صنایع کشور قدم شایسته ای در راستای تحقق اهداف و موفقیت قطعی و ماندگار آنان بردارد. به عنوان یک برند ملی همیشه سعی می کنیم تولیدکنندگان و تامینکنندگان محترم بدون دغدغه فنی و زیر ساختی، محصولات خود را براحتی به بازار ۸۰ و چند میلیونی نفری کشور عرضه و مشتریان نیز به طیف وسیعی از محصولات با قیمتهای رقابتی دست پیدا کنند. ارائه خدماتی که بدون محدودیت زمانی در ۲۴ ساعت امکانپذیر است.
خالق مدار ۳۶۰ درجه از ۳۰ سال قبل فعالیت اقتصادی خود را در حوزه های گوناگون کسب و کار آغاز و نتایج درخشان و تجارب ارزنده ای بدست آورد. شور و اشتیاق خروشانی در وجودش می جوشید، علاقه شدید به درآمدزایی با آمیزه ای از نبوغ و خلاقیت او را بر آن داشت تا از هجده سالگی فعالیت اقتصادی خود را آغاز کند. حاصل آموزه های علمی و درک عمیق او ابزاری بود که توانست در مدتی کوتاه، براحتی به رمز و رازهای کسب و کار پی ببرد و تجربیات ارزنده ای بدست بیاورد. این ویژگی های ارزنده سبب شد تا در سال ۱۳۷۵ دعوت به همکاری در سمت مدیر عامل فروشگاه تعاونی مصرف را بپذیرد و رکورد فروش چند برابری را به ارمغان آورد. سال ۱۳۷۶ شرکت پخش اقلام سوپر مارکتی را راه اندازی کرد و در مدت کوتاهی به نتایج فوق العاده ای رساند. سال ۱۳۷۸ دعوت به همکاری پروموت و لانچ محصول شیرین پفی برند شیبابا متعلق به کمپانی عالیفرد (سن ایچ) و پس از آن پروموت و لانچ محصولات برند هامان متعلق به کمپانی بیسکولارچ (درنا) را پذیرفت. اشتیاق به پیشرفت های بزرگتر و رسیدن به قله های موفقیت نیرویی جادویی در او بوجود آورده بود، نیرویی که توانست در سال ۱۳۸۳ برند تاملی(محصول اسنک شیرین) شرکت نیلوپا متعلق به کمپانی آبمعدنی پلور را خلق و به نتیجه ای شکفت انگیز برساند.
عطش افتخار آفرینی های پی در پی در او فرونشان نمی شد و دائما به سرعت عملکردش می افزود. از همین رو توانست در سال ۱۳۸۵ اولین طرح اقتصادی خود را با عنوان »فرصت طلایی« در ایران و سازمان جهانی وایپو سوئیس به عنوان یک طرح اقتصادی کاربردی به ثبت برساند، طرحی که زیر نظر ۳۰ تن از اساتید برجسته دانشگاه های کشور( در اتاق فکر واحد طرح و برنامه اداره کل تعاون استان تهران) مورد مطالعه، بررسی و به تایید رسید. کمترین ارزش طرح اینست که در یک شیفت کاری ۲۰.۰۰۰ نفر بطور مستقیم در تهران مشغول بکار می شوند.
مطالعات گسترده، تحقیقات میدانی، اجرای عملیاتی بیزینس پلن هایی که طراحی و تدوین میکرد از یکسو و اعلام نیازهای متفاوتی که بنگاه های اقتصادی مختلف از او داشتند از سوی دیگر، زمینه ساز تدوین و ثبت دو طرح اقتصادی منحصر بفرد دیگر در ایران و سازمان جهانی وایپو سوئیس شد. طرح اقتصادی »کلید طلایی« به عنوان ابزار علمی کاربردی موفقیت در کسب و کار صنوف در سال ۱۳۹۵ و سال ۱۳۹۶ طرح اقتصادی »فروش پر سرعت« ( FOPS) با هدف کمک به اقتصاد خانوار در سال ۱۳۹۷ به اتمام رسید و هر دو طرح، مرحله تست عملیاتی در اشل کوچک را گذرانده و آماده استارت هستند. در همین حین بود که از هلدینگ سپیده ماهان(برندهای تن تاک، آگرین، پلین، پلاک و . . .) برای پست مدیریت دپارتمان استراتژی و طرح و برنامه دعوت به همکاری شد.
مدار ۳۶۰ درجه عصاره سه دهه فعالیت اقتصادی دانش محور بر پایه تجربیات ارزنده در حوزه های مختلف کسب و کار، در بازارهای هدف گوناگون می باشد که از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ براساس نیازهای ضروری بنگاه های تولیدی، طراحی و تدوین شد، تا بتواند نقش یک بازوی قدرتمند، به عنوان تنها شبکه مهندسی شده اجرای تمامی فرآیندهای حیاتی پس از تولید را بطور ۳۶۰ درجه، برای جامعه صنعتی کشور با تلاشی خستگی ناپذیر ایفا نماید.
توسط یکی از شرکای تجاری قدرتمند هلدینگ
© ۱۴۰3 - تمام حقوق برای هلدینگ iCoach محفوظ است.